![](/web/image/2375-ac82dded/%D0%9A%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%81%20%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%B0%20%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%82%20%281%29.jpg)
![](/web/image/2374-39c2fea6/%D0%9C%D0%BE%D1%94%20%D1%84%D0%BE%D1%82%D0%BE.jpg)
«Зелена школа планети»
Актуальність проєкту:
А. Мелуа, А. Яшин
формувати ціннісне ставлення особистості до природи;
• формувати екологічні знання, виховувати любов до природи, прагнення берегти, примножувати її багатства;
• формувати вміння і навички діяльності в природі;
• виховувати екологічно свідомих і небайдужих учнів до проблем свого міста, свою краю;
• звернути увагу на джерела забруднення та їх негативний вплив на довкілля;
• популяризація літератури на екологічну тематику;
• залучити дітей до благоустрою території власної школи;
• формувати етичні відносини школярів з довкіллям;
• здійснення екологічно-просвітницької роботи;
• розвивати творчі здібності учнів.
![](/web/image/2382-39c667e3/1.jpg)
Міні– дослідження: «Дивосвіт навколо нас»
Куратор: Крукова Т. В.
Мета: формувати уявлення про світ живої та неживої природи, допомогти усвідомити себе як частинку навколишнього світу; заохочувати помічати красу навколо себе.
![](/web/image/2384-b6ce8233/2.jpg)
Екскурсія до «Експериментаріума»
Куратори: Крукова Т. В. та Нагорна Т. А.
Мета: ознайомити учнів із зв’язками екології з природничими науками; інтегрувати дітей у сучасну науку, «знання через досвід», щоб зрозуміти основні процеси та принципи законів природи; виховувати пізнавальний інтерес до природничих наук.
![](/web/image/2390-8e4095c2/3.jpg)
Трудовий сюрприз: « Затишок і краса» . Участь у акції – « Годівничка»
Куратор: Крукова Т. В.
Мета: формувати уявлення учнів про світ живої та неживої природи, тваринний світ рідного краю; сприяти усвідомленню учнями потреби допомагати «братам нашим меншим»; розвивати допитливість, ініціативність, відповідальність; виховувати відчуття до прекрасного; допомогти усвідомити себе як частинку навколишнього світу; заохочувати помічати красу навколо себе.
![](/web/image/2389-5e653f01/4.jpg)
Працюємо разом. Виготовлення символу 2020 року : « Весела мишка»
Куратори: Кирилюк Ю. В. та Вересовська О. В.
Мета: дати учням уявлення про не пасивне набуття нових знань, а як спосіб самостійної їх побудови за допомогою всіх учасників ; розвивати процес пізнання, співробітництва, співтворчості, спільного пошуку; мотивувати учнів до самонавчання, самовдосконалення, саморозвитку.
![](/web/image/2383-3fdf2ec8/5.jpg)
Акція : « Сміття – проблема людства, зберігаємо красу природи»
Куратор: Крукова Т. В.
Мета: розвивати уявлення школярів про загрозу екологічної катастрофи та проблеми охорони природи планети Земля; виховувати відповідальне ставлення до довкілля ( повітря, грунти, флора, фауна); формувати екологічну свідомість.
![](/web/image/2385-7144a1b7/6.jpg)
Участь у міському конкурсі дитячої та юнацької творчості «Допоможемо птахам узимку»
Куратор: Крукова Т. В.
Мета: розвивати уявлення дітей про екологічний стан живої природи взимку; виховувати екологічну свідомість; формувати чуйне ставлення до тварин та птахів рідного краю; виховувати толерантність, любов до природи.